Ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål

Hvordan kan jeg kontrollere min afgivne ordre?
Accepterer Clinique internationale ordrer?
Er det sikkert at anvende mit kreditkort?
Har andre adgang til de oplysninger, jeg giver Clinique?
Spamfiltre og internetudbydere
Hvordan er Cliniques fortrydelses- og bytteret?
Hvorfor er mit yndlingsprodukt udgået? Hvilket produkt kan jeg så anvende?
Hvor kan jeg læse mere om Cliniques udgåede produkter?
Er det muligt at modtage produktprøver?
Hvordan kan jeg finde ud af, hvilke produkter, der er bedst til mig (hudpleje og makeup)?
Rådfør med egen hudlæge
Dyreforsøg
Hvordan forholder Clinique sig til den nye EU-forordning om registrering, vurdering og godkendelse af samt begrænsninger for kemikalier (REACH)?
Clinique Bonus
Hvor kan jeg købe Cliniques produkter?
Tilbyder Clinique personlige hudanalyser og makeupkonsultationer?

Kan du ikke finde et svar på dit spørgsmål? Så kontakt Clinique direkte via e-mail-formularen.


Hvordan kan jeg kontrollere min afgivne ordre?

Såfremt du er medlem af Clinique Club, kan du kontrollere din ordrestatus online. For spørgsmål angående din ordrestatus - eller hvis du ikke er registreret som medlem, kan du kontakte Cliniques kundeservice på tlf.: 80705500 eller via e-mail. For at kunne yde en hurtig ekspedition, bør du oplyse dit ordrenummer ved henvendelse til Clinique.

Tilbage til toppen af siden

Accepterer Clinique internationale ordrer?
Clinique.dk kan på nuværende tidspunkt ikke acceptere ordrer, der skal faktureres eller sendes til destinationer uden for Danmark. For at se Cliniques websites i andre lande, klik her: Clinique.com
Tilbage til toppen af siden

Er det sikkert at anvende mit kreditkort?

Ja. De personlige oplysninger (navn, adresse og kreditkortnummer), du angiver i forbindelse med betaling, krypteres og sendes via en sikker forbindelse til Cliniques webserver. Læs mere om Cliniques sikkerhed online. 

Tilbage til toppen af siden

Har andre adgang til de oplysninger, jeg giver Clinique?

Clinique respekterer dine personlige oplysninger. Dine oplysninger vil ikke blive givet til tredjepart uden dit udtrykkelige samtykke. Læs Cliniques Fortrolighedspolitik for yderligere oplysninger.

Tilbage til toppen af siden

Spamfiltre og internetudbydere

Din internetudbyder (ISP) eller e-mail-klient kan bruge filtre til at blokere for e-mail, hvilket kan påvirke modtagelsen af e-mail fra Clinique Online. Såfremt dette er tilfældet, se funktionen Hjælp i dit e-mail-program eller kontakt din internetudbyder direkte for oplysninger om at ændre eller fjerne de indstillinger, der filtrerer eller blokerer for e-mail. Dette vil sikre, at korrespondance fra Clinique Online vil blive accepteret. Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Clinique på tlf.: 80705500.

Såfremt din udbyder er Yahoo:

  1. Åben e-mail-beskeden.
  2. Klik på linket "Føj til adressekartoteket" til højre.
  3. Adressen føjes automatisk til dit Yahoo! Adressekartotek.

Såfremt din udbyder er Hotmail:

  1. Åben e-mail-beskeden.
  2. Klik på "Gem adresse(r)" ved beskedens emne.

Såfremt din udbyder er MSN:

  1. Åben e-mail-beskeden.
  2. Klik på "Gem adresser" til højre.
  3. Vælg afkrydsningsfeltet ud for den adresse, du ønsker at gemme. Du kan også foretage ændringer i kontaktoplysningerne.
  4. Klik på "Gem".
Såfremt din udbyder er gmail:
  1. Åben e-mail-beskeden.
  2. Klik på ikonet "Tilføj adresse".
  3. Navnet og e-mail-adressen udfyldes automatisk i pop-up vinduet "Tilføj kontaktperson". Bekræft, at oplysningerne er korrekte.
  4. Klik på "Gem".
Tilbage til toppen af siden

Hvordan er Cliniques fortrydelses- og bytteret?

Såfremt du mod forventning ikke bliver fuldt tilfreds med dit køb hos Clinique Online, skal du blot returnere den resterende del af varen, så refunderer vi naturligvis hele beløbet til dig. Du kan også vælge at bytte dit køb til andre Clinique produkter. Yderligere oplysninger om information Cliniques  fortrydelses- og bytteret. 

Tilbage til toppen af siden

Hvorfor er mit yndlingsprodukt udgået? Hvilket produkt kan jeg så anvende?

Beslutninger om, at et produkt eller en størrelse skal udgå eller indføres, træffes ud fra forbrugernes præferencer og indkøbsvaner. Du er velkommen til at sende en e-mail til Cliniques online konsulenter med navnet/farven på det udgåede produkt. Cliniques konsulenter vil herefter foreslå alternative produkter.

Tilbage til toppen af siden

Hvor kan jeg læse mere om Cliniques udgåede produkter?

Har du spørgsmål i forbindelse med et udgået produkt, er du velkommen til at kontakte Clinique på tlf.: +45 80705500 fra kl. 09-16 mandag-fredag og bede om at tale med en ansvarlig for Cliniques udgåede produkter.

Tilbage til toppen af siden

Er det muligt at modtage produktprøver?

Der er desværre ikke mulighed for at modtage produktprøver. Såfremt du ønsker at afprøve et produkt, skal du være opmærksom på, at Clinique Online kun accepterer og bytter produkter, du ikke er tilfreds med. Ønsker du produktanbefalinger eller tips fra en uddannet Clinique konsulent, kan du sende en e-mail til Cliniques onlinekonsulenter.

Tilbage til toppen af siden

Bestil et produktkatalog

Der er desværre ikke mulighed for at bestille produktkataloger. Det er dog muligt at få yderligere oplysninger om Cliniques produkter på www.clinique.dk. Cliniques katalog med produktbeskrivelser fås hos din lokale Clinique forhandler.

Tilbage til toppen af siden

Hvordan kan jeg finde ud af, hvilke produkter, der er bedst til mig (hudpleje og makeup)?

Ved hjælp af Cliniques personlige hudanalyse er det muligt at bestemme din hudtype og finde den rigtige styrke til din hud. Ved at registrere dig som medlem i Club Clinique, kan du vælge at gemme resultaterne fra hudanalysen på din pc. Clinique vil da anbefale formler og farver hver gang, du besøger hjemmesiden. Du kan også bruge funktionen Spørg eksperten, og få svar på alle dine skønhedsrelaterede spørgsmål.

Tilbage til toppen af siden

Rådfør med egen hudlæge

Såfremt du går til behandling hos en hudlæge, er det hudlægen, der bedst kan rådgive dig om, hvilke produkter, der fungerer bedst med dine ordinerede behandlinger. Clinique anbefaler, at du rådfører dig med din hudlæge i forbindelse med anvendelse af Cliniques produkter, (de fleste hudlæger er bekendt med vores produktserie) for at finde frem til de produkter, der passer til din hud. Når du har rådført dig med din hudlæge, kan Clinique bekræfte, hvilke produkter, der opfylder specifikationerne.

Tilbage til toppen af siden

Dyreforsøg

Clinique Laboratories, LLC. er dedikeret i at kampen for at afskaffe alle dyreforsøg. Clinique arbejder desuden på at garantere forbrugernes helbred og sikkerhed og på at markedsføre produkter, der overholder de gældende regler i de lande, hvor Cliniques produkter sælges .

Hverken Cliniques produkter eller ingredienser er testet på dyr, og vi beder ikke andre om at teste på Cliniques vegne, med mindre det er lovpligtigt. Clinique evaluerer produkterne ved kliniske test på frivillige forsøgspersoner.

Clinique Laboratories, LLC. støtter fuldt op omkring udvikling - og global accept - af test, der ikke inkluderer dyreforsøg. Til dette formål, samarbejder Clinique med branchen som helhed og globale videnskabelige grupper i forbindelse med forskning og finansiering af testalternativer.

Tilbage til toppen af siden

Hvordan forholder Clinique sig til den nye EU-forordning om registrering, vurdering og godkendelse af samt begrænsninger for kemikalier (REACH)?

Klik her for yderligere oplysninger om REACH – og find svar på forbruger- og medierelaterede spørgsmål.

Tilbage til toppen af siden

Clinique Bonus

For oplysninger om Clinique Bonus kontakt Clinique på e-mail. Registrerede medlemmer af Clinique Online, som har takket ja til at modtage e-mail, vil hver måned modtage beskeder om særtilbud hos de lokale Clinique-forhandlere. Oplysningerne opdateres hver måned med forbehold for ændringer. Hvis du foretrækker, kan du skrive dig op til Cliniques nyhedsbreve og få information om alle lanceringer og Clinique Bonus time.

Tilbage til toppen af siden

Hvor kan jeg købe Cliniques produkter?

Only U.S. residents may buy Clinique products online at clinique.com. To locate a store near you in the U.S., click here for our Store Locator. If you are outside of the U.S. please click here to see if Clinique is available in your country.

Tilbage til toppen af siden

Tilbyder Clinique personlige hudanalyser og makeupkonsultationer?

Clinique tilbyder personlige konsultationer hos alle Cliniques konsulenter. Konsultationerne giver dig mulighed for at få en personlig og professionel behandling hos Cliniques uddannede konsulenter. Du er også velkommen til at kontakte Clinique via e-mail. Herefter vil Cliniques eksperter give dig tips og anbefalinger til dine individuelle behov.

Tilbage til toppen af siden