Kundeserviceinformation
Returnering
Clinique Online Tilfredshedsgaranti
Hvis du mod forventning ikke er tilfreds med dit køb hos Clinique Online, skal du blot returnere varen, så refunderer vi naturligvis hele beløbet til dig. Det er kun muligt at bytte eller returnere produkter, der er købt på Clinique.dk. If you have questions or need assistance with your return, please contact us at +4589872260.
Hvordan returnerer eller bytter jeg en vare?
Hvis du ønsker at returnere en vare, du har købt på Clinique.dk, skal du gøre følgende:
Du skal udfylde retursedlen, som er vedlagt den oprindelige ordre og sende den sammen med returvaren. Clinique anbefaler, at du gemmer en kopi af fakturaen.
Sæt returmærket, der sidder på fakturaen, på returpakken.
• For din egen sikkerhed og for at sikre en hurtig levering, anbefaler Clinique, at du sender returpakken som pakke, så det er muligt at spore den. Clinique er ikke ansvarlig for bortkomne pakker.
• Hvis din vare er beskadiget henvises til Beskadigede varer
• Returneringer behandles inden for 3-5 hverdage efter modtagelsen.
Din returnering vil blive behandlet hurtigst muligt. Du vil modtage en e-mail, der bekræfter modtagelse og viderebehandling af din returnering.
Det er desværre ikke muligt at ombytte varer. Hvis du ønsker at ombytte et produkt, beder vi dig returnere din første bestilling og placere et nyt køb.
If you have questions about returns and exchanges, please contact us by phone at +4589872260 or via e-mail.
Jeg bestilte/modtog en forkert vare, kan jeg returnere den?
If your online order is not as expected, please contact us at +4589872260 for assistance.
Min vare er beskadiget. Hvad skal jeg gøre?
If you received damaged merchandise, please retain the box, packaging and all contents and contact us as soon as possible at +4589872260 for assistance.